War Of Rights – Artyleria

War Of Rights to gra w której wszystko jest inne niż dotychczas. Zbudowana na silniku CryEngine potrafi pokazać swoje piękno.
Nieprawdopodobny zasięg renderowania bez przesadnego zmniejszania wartości LOD (Level OF Detail) obiektów będących w wielkiej odległości od nas.

Jedyna z niewielu gier gdzie poprawnie odwzorowano zadymienie pola walki, morale jest silnie zależne od ilości otaczających nas ludzi, poczucie strachu i oszołomienia, bezcelowośc walki bez dowódcy, bezradność wobec straconej chorągwi. Gra ektremalnie kooperacyjna w środowisku pvp gdzie refleks i zręczność w ogóle nie ma znaczenia. Liczy się tylko czysta taktyka, dyscyplina i organizacja. Słowem gra ekstremalnie realistyczna.

To praktycznie jedyna gra która podejmuje ten nie raz poruszany przeze mnie temat niemalże w 100%. Gra w której przeładownie jednostrzałowej broni trwa 20 sekund.
NIektórzy może widzieli już jak się gra piechotą, ale nikt nie widział tej gry z punktu widzenia dowódcy „ostatecznego rozwiązania” 😉
Popatrzmy na tą gry z innej rzadszej perspektywy – z perspektywy artylerzysty.

War Of Rights – gdzie wszyscy tak zwani „skillowi” gracze są do DUPY z definicji 😎

Dodaj komentarz