Files

ARMA 3 – Neodrink MODS – lista modyfikacji ukierunkowanych na losowe generowanie misji
ARMA 3 – Neodrink A301 – Misja coop do 10-ciu graczy [2016.07.29]
———————————————————–
DCS World – Neodrink KNEEBOARD v1.3 – rozbudowane nakolanniki informacyjne dla
A10A/C, AV8B, F-15, F-16C, F/A-18C, JF-17, KA50, M2000C, MIG29A/S, SA 342, SU-25/27/33,

Rozpakować do:
c:\Users\<username>\Saved Games\DCS\
Powinno wyglądać to tak:
c:\Users\<username>\Saved Games\DCS\KNEEBOARD\

Link do moich plików na oficjalnej stronie DCS – https://www.digitalcombatsimulator.com/en/files/filter/user-is-Colidace/apply/
———————————————————–
DCS Scratchpad – „pływający” notatnik dla dcs, bardzo przydatny
SRS Radio – radio używane często przez społeczność DCS
OpenTrack – oprogramowanie sterujące dla nieformalnych rozwiązań TrackIR
Autohotkey – mapowanie min. przycisków joysticka na klawiaturę (np. PTT)
———————————————————–

Ustawienie rekomendowane przeze mnie (powyżej)
Ustawienie Maksymalne (pokazane co nie powinno mimo wszystko być włączone – powyżej)
Posiadacze kart NVIDII mają do dyspozycji polepszenie (MFAA) wbudowanego w grę MSAA (Multi Sampling Anti Aliasing).
Dopasowuje się on to bieżącego ustawienia w grze dynamicznie (co uruchomienie), to znaczy że ustawia się to tylko raz i nie trzeba nigdy więcej do tego wracać, mimo np. wprowadzanych zmian w grze.
Na przykład w grze MSAA x2 – to MFAA zrobi z tego wizualnie x4, w grze MSAA x4 – MFAA da nam wizualnie x8 prawie bez straty wydajności. Pisząc „wizualnie” to znaczy poprawa według ludzkiej percepcji (Nvidia zastępuje klasyczną prostą metodę – inteligentniejszym mieszaniem pikseli na krawędziach).

W razie problemów z grą należy usunąć wszystkie pliki z:
c:\Users\<username>\Saved Games\DCS\fxo\
c:\Users\<username>\Saved Games\DCS\metashaders2\